Ana içeriğe atla

küçük hanım mezun oldu..


Eveet uzun zamandır beynimi fazlasıyla meşgul eden iki olayı hayırlısıyla atlattım .. önce mezun oldum sonra kpss'ye girdim, sınava giren herkese geçmiş olsun diyim, genel kültür genel yetenek hayli zordu çünkü , en azından çevremdeki herkes bu fikirde sizin konu hakkındaki fikirlerinizi de merak ediyorum ? Ales tarzı sorular fazlasıyla zordu, özellikle türkçe testinin A,B,C,D vitaminli sorusundan ve matematikteki grafikli sorulardan bahsediyorum.. beynime ağrılar girdi yok çözemedim! biraz moral bozukluğu oldu tabi eğitim bilimleri de böyle midir diye içim içimi yedi.. neyseki umduğumdan çok daha kolay ve rahat bi sınavdı ikincisi.. 45 dakika erken bitirdim sınavı, genel kontrol yapıp yarım saat erken çıktım.. yani birinci bölüm ne kadar zorsa ikinci de o kadar kolay geldi bana.. o yüzden moralim şuanda yerinde :) en azından bütün bilgisayarcılar tahmin ediyorum ki ilk bölümde zorlanmıştır ve puanlar baya düşecektir.. 75 alsam atanırım diye düşünüyorum çünkü biliyorsunuz artık her okulda bilgisayar dersleri zorunlu oldu, öğretmen almak zorundalar ;) hepimizin hakkında hayırlısı olsun , stres bitti çok şükür..

Mezuniyetim için Trabzon'dan annecim geldi 3 günlüğüne.. kısıtlı gününe rağmen fazlasıyla dolu dolu geçti günler, istanbulun hareketliliği annemi biraz yordu ancak, kızının mezuniyetini görünce bütün yorgunluğu uçtu gitti :) akrabalarımın çoğu uzaktaydı ancak Bursadan günü birliğine halamla Elif ablam da geldi, böyle günlerin tadı kalabalık çıkıyor çünkü bilirsiniz ..
4 yıllık sınıf arkadaşlarımızın anneleriyle babalarıyla tanıştık, bazılarını direk tanıdım, bazılarını hiç benzetemedim :) ağlayanlar, sarılanlar, mutlu olanlar, ayrılanlar o gün her köşede bir duygu patlaması yaşandı diyebilirim.. kepleri havaya attığımız anda -ohh bitti  diye bir nefes çektim.. herşey tadında güzeldir, 15 yıldır okuyorum artık ben de bıktım :) para kazanmak istiyorum artık :)
anlayacağınız hayatımızın en güzel dönemlerinden birine noktayı koyup, kitabın kapağını kapadık.. artık üniversiteyi anılarımızda hatırlayıp yad edeceğiz, yeni işlerimizde, yeni arkadaşlarımızla ya da eski dostlarla..bütün arkadaşlarımın ve mezun olanların mezuniyetlerini kutluyorum, hayatlarında başarılar diliyorum..


Yorumlar

  1. Mezuniyetin hayırlı sınavına da geçmiş olsun canım.Bilgisayar öğretmenliği için 75 yetecektir bence de.Tabi kadro sayıları hala eskisi gibiyse...Umarım istediğin sonucu alır ve çabucak atanırsın :)))

    YanıtlaSil
  2. hayırlı uğurlu olsun.. darısı iş hayatına

    YanıtlaSil
  3. makyaj kelebeği; teşekkür ediyorumm :) ben de senin gibi düşünüyorum olucak sanki bu iş :)

    Mehtap; aminn Mehtap :) teşekkür ediyorum ..

    YanıtlaSil
  4. Seni tebrik ederim :) Ben de nasipse seneye mezun oluyorum. Bu yıl denemek için KPSS'ye girdim. Pek fazla hazırlanmadığımdan yorum yapamıyorum ama duyduğum kadarıyla herkes sana katılıyor :) Geçmiş olsun. Bundan sonraki yeni hayatın eskisinden de güzel olur umarım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. hadi hayırlı olsun =)
    vitamin soruları yüzünden bende vitamin kalmadı,ayrıca güncel sorular için de teessüf ederim öyle mi sorulur hiç, diyorum .
    neyse aman geçti oldu bitti =)

    YanıtlaSil
  6. Mezuniyetin hayırlı olsun ...hayırlı kapılar açar inş sana.kardeşim de sınava girdi oda aynı şeyleri söyledi diyebilirim birinci.olan çok zorlamış.ikincisi iyiymiş birinci olanda matematik.çok zorladı dedi hak eden herkes kazanır inş

    YanıtlaSil
  7. anlatmakiyidir; seneye sınava gireceksen klasik kpss çalışma stilini değiştir derim :) artık ales tarzı sorular çıkacakmış, yoruma ve grafiğe dayalı sorular. teşekkür ediyorum, Allah sizin de yardımcınız olsun..

    Seynil; teşekkür ederim canım :) aynen katılıyorum sana, 2006 nın olayını soruyorlar , pes yani.. zaten orhan pamuk sevmezdim şimdi iyice soğudum :)

    Asayra Kurt; Teşekkür ederim canım :) amin o kapıları dört gözle bekliyorum :) kardeşin de kazanır inşallah, kurtulur ..

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun canım :)
    İşini de eline tez vakitte alırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. Hayirli olsun tatlim, inş. istedigin gibi çabucak atanabilirsin. :)

    YanıtlaSil
  10. tebrik ederimmm, başarılar diliyorum yeni hayatında :)

    YanıtlaSil

  11. Amin inşallah cnm ya

    YanıtlaSil
  12. Umarım istediğin gibi bir sonuç çıkar karşına.
    Okul hayatının yoruculuğuna inat iş hayatın çok çok kolay olsun inşallah.
    Şimdi yep-yeni bir kitap açılıyor hayatında, önsöz'üne mutlu ve iyi şeyler yazılarak başlasın kitap sayfaların dolmaya. Yolun engelsiz ve açık olsun Merve "Öğretmen" :)

    YanıtlaSil
  13. Benim gözümde Türkiye'de alınan hiç bir diplomanın değeri yoktur. Çünkü ezberci öğretim çok nalet bir şeydir. Kendi mesleğimden örnek verirsem. Yazılım alanında pek çok Türk insanının gelipte tıkanmasının en büyük sebeplerinden biri ezberci öğretimdir. Bunun gibi pek çok meslek grubu da vardır.

    Eğer bir kişi iş hayatında belli yerlere gelmişse isterse ilkokul diploması olsun. Master yapmış bir insandan daha üstündür. Bu her zaman böyledir. Yarın öbür gün şirket açan biri olursam bu şekilde davranacağım kesindir.

    YanıtlaSil
  14. the bircan; teşekkür ederim bircan :)

    Ezgi Özen; teşekkür ederim ezgi :) amin inşallah :)

    Gizem Gider; teşekkür ederim gizem :) amin inşallah :)

    Juliette; teşekkürler canım :)

    Ferhat; teşekkür ederim ferhatt :)

    Zeynep; ne güzel dualar etmişsin öyle Zeynep :) aminn aminn.. hepimizin mutlu ve huzurlu bir hayatı olur inş :)teşekkür ediyorumm..

    StummScream; sistem kötü beni mezun etmeyin mi deseydim anlamadım :) doğru eğitim sistemi ezberci inşallah aklı selim birileri çıkar da köklü bi değişikliğe giderler.. biz yandık çocuklarımız yanmaz inş.

    YanıtlaSil
  15. Maviye iz süren, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Tabi ki hayır. Benim ki sadece bir serzeniş :)

    YanıtlaSil
  17. Hayırlı olsun mevzuniyetin Merve, gönülden kutluyorum :)

    YanıtlaSil
  18. tebrik ederim hayırlı olsun:)yeni umutlar yeni bir hayat...rabbim iyilerle karşılaştırsın gönlündeki herşeyi nasib etsin:)tekrar tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  19. Nida teşekkür ediyorumm, sağol :)

    Aysel teşekkür ederimm :) amin , hepimizi inşallah..

    YanıtlaSil
  20. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Blogunu yeni keşfetmiş bir meslektaşın olarak yeni bir başlangıç yapacağın yaşamında her şeyin gönlünce olmasını temenni ederim. Takipçinim :)

    YanıtlaSil
  22. hayirli olsun ve yolun hep böyle acik olur ins

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peçete Katlama Teknikleri

bir kadını en mutlu eden şeylerden birisi de yaptığı yemeklerin beğenilmesidir.. mesela ben, yemeğe başladığımızda eşimin suratına bakarım hemen :) ifadesinden ya da iştahla yemesinden -heh beğendi, diye bir ohh çeker devam ederim yemeğe :) yemeklerden ziyade sofranın cicili bicili süslenmesi de o yemeklerin iştahla yenmesine yardımcı oluyor bence.. illaki pahalı runner, amerikan servisi alacaksınız diye bir şey yok.. elinizde olan malzemeler ve çiçeklerle de sofranızı renklendirebilirsiniz.. genelde kağıt peçete kullanıyorum ben,  kağıt olsun kumaş olsun basit hareketlerle peçetelere değişik şekiller verebiliyoruz.. en azından bu posttan sonra ben daha çok özen göstereceğim :) işte bir kaç peçete katlama tekniği.. hangisi kolayınıza gelirse artık.. *fotoğraflar alıntıdır: pintereset.com

Bir bardak çayın hikayesi..

Kaynana alt demlik gibidir, kaynadıkça fokurdar durur... Gelin üst demlik gibidir, alt demlik kaynadıkça yukarda demlenir durur.. Damat çay bardağı gibidir, biraz kaynana doldurur biraz gelin.. Kaynata çay tabağı gibidir, dökülenleri toplar.. Görümce çay kaşığı gibidir, ara sıra gelir karıştırır gider.. Çocuklar ise şeker gibidir, çayın tadına tat katar, yüzleri gülümsetir.. Kısaca bir bardak çay aile demektir :) *** Karadenizde anlatılan meşhur  hikayeyi bilmeyen yoktur sanırım.. çocukken hayranlıkla dinlerdim çok hoşuma giderdi.. bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış ama şuanda benim için pek geçerli değil bu hikaye.. eskidendi böyle kaynana gelin muhabbetleri.. gelin aldık demek temizlikçi aldık demekti, gelin aldık demek aşçı aldık demekti, gelin aldık demek hizmetçi aldık demekti yalan mı? eski gelinleri az oturup dinleyin hiç biri güzel şeyler anlatmıyor.. ara sıra bana soruyorlar nasıl alışabildin mi evliliğe diye? tabi çok iyiyim , mutluyum diyorum.. güzel

Annemin evine giderken, annemin evinden dönerken :)

derler ki; şanslı annelerin ilk çocukları kız olur, daha şanslı annelerin ikinci çocukları da kız olur ^_^ biz iki kız kardeş olduğumuza göre benim annem çok şanslı oluyor bu durumda :D bir de kendine sormak lazım tabi.. evlendik ev boşaldı rahatladım sanmayın diyor annem, şimdi daha çok aklım sizde kalıyor.. bir kişi gittiniz evden iki, üç kişi olarak geliyorsunuz şimdi daha kalabalık oldu ailemiz.. ben acırım yavruma yavrum acır yavrusuna diyor.. o yüzdendir sanırım anneme ne zaman gitsem boş valizle gidip, dolu dolu valizlerle dönerim evime.. istanbulda sanki patates yok anne diyorum, köy patatesi gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki turşu yok anne diyorum, ev yapımı gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki peynir yok anne diyorum, bizim peynirimiz gibi olamaz diyor.. öğrenciyken valizime köy yumurtası koymaya kalkmıştı zor engel olmuştum :) o yüzdendir ki ne kadar büyüsek de biz annelerimizin gözünde hala bebeğiz.. evlensek de.. anne olsak da.. verdikçe içi rahatlıyor..