Ana içeriğe atla

Aşka Yükseliş ve Seni İstiyorum


AŞKA YÜKSELİŞ 


Ben izlediğim filmin yorumunu hemen bloga ekleyemezsem bir daha kafamdakileri toparlayıp yazamıyorum buraya sevgili okuyucularım.. o yüzdendir ki bu iki filmi hemen sizlerle paylaşmak istedim..
birbirinin peşi sıra çekilmiş iki film bunlar..
ilkinden başlıyorum önce "Aşka Yükseliş" filminden yani..
ünlü Melisa P. filminin oyuncusu Maria Valverde ile yakışıklı bir uşak başrolde..
zengin kız Babi ile sorunlu, agrasif , motorcu genç Hugo'nun aşkını konu alıyor tamamen..
yani tahmin ediyorum hangi kız izlese erir biter Hugo'nun yaptığı romantiklikler karşısında..
tamam sorunlu olabilir ama aşkın hakkını da çok iyi vermiş..
yani severek izlediğim filmin sonuna ne kadar üzüldüm anlatamam !
güzel işlenmiş bir konu ama sonu saçma bitmişti..
mutlu sonla bitmeyen filmleri sevmiyorum ben..
neyse film hakkında birşeyler araştırırken bir de ne göreyim, filmin devamı çekilmiş meğersem..


SENİ İSTİYORUM


İşte filmin devamı seni istiyorumu da aradım buldum hemen izlemeye başladım..
ilk filmde ayrılan çiftin kavuşacağını hayal ede ede izledim..
ama yok Babi filmin yarısına kadar hiç görünmüyor, sinirden kudurdum nerdeyse..
ben Babi nerelerdesin diye söylenirken Hugo Gin diye bir kızla aynı romantiklikleri yaşamasın mı !
kıskançlıktan geberdim..
yapma Hugo etme Hugo diye diye izledim..
Gin ise su gibi güzel mi güzel baktıkça sinirim bozuldu :)
baktım ki ben ne kadar istesem de bu Babi ile Hugo birlikte olmayacak aman deyip izlemeye devam ettim.
sonra Babi'ye kızmaya başladım, o terk etti Hugo'yu ilk filmde çünkü oh olsun sana dedim sonunda..
öyle iş yaaa :) ohh anlattım döktüm içimi rahatladım..
izleyeceklere iyi seyirler şimdiden :)




Yorumlar

  1. ama sen filmin sonunu da söylemişsin sevgili küçük hanım ;)

    YanıtlaSil
  2. vay izledin demek :D hemde 2 sini birden :D 2.cisinde Babi ye dalmak istemiştim saç baş.Hugo ,Hugo <3

    YanıtlaSil
  3. ve izlemiş kadar olduk :P

    YanıtlaSil
  4. Juliette, söyledim ama böyle bile izlenebilir film yaa :) söylemeden duramadım napıyım.

    YanıtlaSil
  5. Pamuk Şeker, izledim izledim :) herşeye rağmen çok güzeldi, kızlar da Hugo da :)


    Mehmet, sizi büyük dertten kurtardım işte :P ama yine de izlemelisin..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel anlatmışsın. sonunu bilsem de seyretmek isterim elbet ;))

    YanıtlaSil
  7. anaa bu nasıl filmlermiş böyle :D

    YanıtlaSil
  8. izlemiş kadar oldum tşkler :) bende beklerim
    http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Seyhan abla kore filmlerinden sıra gelirse izlersin :)

    Çiili Porsuk, yok yok izle mutlaka öle demekle olmaz :)

    YanıtlaSil
  10. ikisiini de acilen izleyesim var :)

    YanıtlaSil
  11. FİLM İZLEMEYE DOYAMIYORUM DUYGUSAL FİLMLER ARŞİVİM DE YER ETTİ BU 2 FİLMDE TŞK EDERİM...

    YanıtlaSil
  12. iki filmide ablamla beraber izledik salya sumuk ağladım bi de bu hikaye gerçekmiş diyolar doğrumu bilmiyorum ama gin babiden güzel olamaz babi hugo ya haksızlık etti ama keske sonunda kavussalardı o kızla olmadı hugo ya içime bi öküz oturdu resmen babi evlencekmi kardeşinin bebeği ne olcak hugo o kızla nası mutlu olcak inşallah 3 çıkarda kavuşurlar

    YanıtlaSil
  13. gin in neresi güzel ya babi deki güzelliğe baksana bi

    YanıtlaSil
  14. Bu filmleri izlemeye doyamiyorum 3 u cikar mi onun araştırıyorum ama tahmince cikacak cunku 2 ci film iki sene sonra cikmis.
    Bilen varsa arkadaslar 3 cikcakmi.
    Melih.

    YanıtlaSil
  15. ya bısey sorucam size bu film hakkındaki 2.kısım bölümünde 17.26 sanıyesınden sonra baslayan dıskoda calan sarkıyı bilen varmı cok begendım

    YanıtlaSil
  16. 3 ne zaman cikacak ama yaaa

    YanıtlaSil
  17. 3 çıkacak mı biri söylesin lütfen meakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  18. yalnız o seni istiyorum değil sensiz olma admincim :D

    YanıtlaSil
  19. Sensiz olmaz diye biliyorum bende 2.sini de çok güzel filmler iki gün ard arda izledim bende kac haftadir etkisindeyim hugo baya yakışıklı ya mario casas gerçek adı çok beğendim bende salya sumuk aglayarak geçti 3. Film varmis diye duydum sonra yokmuş diye duydum baya değişik ya keşke 3 ciksada izlesek yoksa içimdeki öküz kalkmayacak

    YanıtlaSil
  20. abi 3 çıkmalı ya öyle şey olmaz babiyle başladı babiyle bitsin gin le minle yürümez tamam ginede yazık onada umut verdi suç full babide ama ne biliyim pollo işi çok kötü oldu abi çok karışık acil 3 lazım

    YanıtlaSil
  21. Harikaydı ve iyiki 2. Filmde babi ile olmadı çok şükür

    YanıtlaSil
  22. Filmin 3.sünün fragmanları var ama tamamını bulamadim arkadaslar bulan gören izleyen biri varsa lütfen söylesin ya yoksada insallah çekiliyodur. ��

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşlar filmin 3.sunun fragmanları var belki vardır tamamı Yoksada insallah cekiliyodur emegi gecen herkese teskkurler harbi film yapmislar.

    YanıtlaSil
  24. Filmin 3.sünün fragmanları var ama tamamını bulamadim arkadaslar bulan gören izleyen biri varsa lütfen söylesin ya yoksada insallah çekiliyodur. ��

    YanıtlaSil
  25. 3 cıkar mı acaba

    YanıtlaSil
  26. Ya ben Hugoya çok sinir oldum. Allahım ben bunlar beraber olacak yaşasın diye bi heves izledim ama tırt. Of sinir oldum ya, zaten filmin ½10unda Babi göründü böyle saçmalık mı olur. 2.film rezalet izlemeyin bence. İlk filmi izleyin kalsın. Diğerinin sonu daha sinir bozuyo çünkü

    YanıtlaSil
  27. Bende filmi tesadüf izledim, sonra 2.si de var dediler onu da tam da bugün izledim. Daha da devamı var gibi geldi araştırırken sizin paylaşımınıza rastladım. Gerçekten de doğru tespit. Ben de sevmiyorum mutsuz biten sonları ama insanların beklentisi öyle olunca süpriz yapıp farklı bir sonla bitiriyorlar. Takipteyim. Ben de bloğuma beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. 2.de hugo ile babainin birlesmesini beklerken salak bir kiz cikti ya 3.de ins birlesirler (tabi3.su cikarsa filmin) . bu filmin 1. ve 2.sini taoplam 6 saatte birirdim ama 3 gun agladim ...

    YanıtlaSil
  29. Keşke 3 de olsaydı harikaa çooooook beqendim

    YanıtlaSil
  30. 3 varmı yok mu arkadaslar kaldım oyle merakla

    YanıtlaSil
  31. bende dün 1.yi şuan 2. yi izledim 2. daha güzeldi...

    YanıtlaSil
  32. Yanıtlar
    1. nerden izledin link atarmısın

      Sil
  33. Üçüncüsünün fragmanı var ama çekilirmi çekilmez mi bilinmez ama üçüncüsünün fragmanını izledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 3. Fragmani bulamdim be kardesim link atarmısın sana zahmet ?

      Sil
    2. Ben 3. Fragmani bulamadım be kardesım linkini atarmisin ?

      Sil
    3. Link atabilir misin çok istiyorum lütfen 🙏

      Sil
  34. Harika bir filmdi.İzlenmeli

    YanıtlaSil
  35. Bu filmin 3 kesinlikle çekilmeli 😉

    YanıtlaSil
  36. Bu filmin 3 kesinlikle çekilmeli 😉

    YanıtlaSil
  37. Bu filmin 3 kesinlikle çekilmeli 😉

    YanıtlaSil
  38. Bu Filmin 3 kesinlikle çekilmeli

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peçete Katlama Teknikleri

bir kadını en mutlu eden şeylerden birisi de yaptığı yemeklerin beğenilmesidir.. mesela ben, yemeğe başladığımızda eşimin suratına bakarım hemen :) ifadesinden ya da iştahla yemesinden -heh beğendi, diye bir ohh çeker devam ederim yemeğe :) yemeklerden ziyade sofranın cicili bicili süslenmesi de o yemeklerin iştahla yenmesine yardımcı oluyor bence.. illaki pahalı runner, amerikan servisi alacaksınız diye bir şey yok.. elinizde olan malzemeler ve çiçeklerle de sofranızı renklendirebilirsiniz.. genelde kağıt peçete kullanıyorum ben,  kağıt olsun kumaş olsun basit hareketlerle peçetelere değişik şekiller verebiliyoruz.. en azından bu posttan sonra ben daha çok özen göstereceğim :) işte bir kaç peçete katlama tekniği.. hangisi kolayınıza gelirse artık.. *fotoğraflar alıntıdır: pintereset.com

Bir bardak çayın hikayesi..

Kaynana alt demlik gibidir, kaynadıkça fokurdar durur... Gelin üst demlik gibidir, alt demlik kaynadıkça yukarda demlenir durur.. Damat çay bardağı gibidir, biraz kaynana doldurur biraz gelin.. Kaynata çay tabağı gibidir, dökülenleri toplar.. Görümce çay kaşığı gibidir, ara sıra gelir karıştırır gider.. Çocuklar ise şeker gibidir, çayın tadına tat katar, yüzleri gülümsetir.. Kısaca bir bardak çay aile demektir :) *** Karadenizde anlatılan meşhur  hikayeyi bilmeyen yoktur sanırım.. çocukken hayranlıkla dinlerdim çok hoşuma giderdi.. bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış ama şuanda benim için pek geçerli değil bu hikaye.. eskidendi böyle kaynana gelin muhabbetleri.. gelin aldık demek temizlikçi aldık demekti, gelin aldık demek aşçı aldık demekti, gelin aldık demek hizmetçi aldık demekti yalan mı? eski gelinleri az oturup dinleyin hiç biri güzel şeyler anlatmıyor.. ara sıra bana soruyorlar nasıl alışabildin mi evliliğe diye? tabi çok iyiyim , mutluyum diyorum.. güzel

Annemin evine giderken, annemin evinden dönerken :)

derler ki; şanslı annelerin ilk çocukları kız olur, daha şanslı annelerin ikinci çocukları da kız olur ^_^ biz iki kız kardeş olduğumuza göre benim annem çok şanslı oluyor bu durumda :D bir de kendine sormak lazım tabi.. evlendik ev boşaldı rahatladım sanmayın diyor annem, şimdi daha çok aklım sizde kalıyor.. bir kişi gittiniz evden iki, üç kişi olarak geliyorsunuz şimdi daha kalabalık oldu ailemiz.. ben acırım yavruma yavrum acır yavrusuna diyor.. o yüzdendir sanırım anneme ne zaman gitsem boş valizle gidip, dolu dolu valizlerle dönerim evime.. istanbulda sanki patates yok anne diyorum, köy patatesi gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki turşu yok anne diyorum, ev yapımı gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki peynir yok anne diyorum, bizim peynirimiz gibi olamaz diyor.. öğrenciyken valizime köy yumurtası koymaya kalkmıştı zor engel olmuştum :) o yüzdendir ki ne kadar büyüsek de biz annelerimizin gözünde hala bebeğiz.. evlensek de.. anne olsak da.. verdikçe içi rahatlıyor..