Ana içeriğe atla

Blog tecrübelerimi anlattım :)


Bilgisayar öğretmenliğinde okuduğumu biliyorsunuz , 
okulda arkadaşlarımın çoğu blogum olduğunu biliyor ve hocalarımın da bazıları biliyor..
bizim ders konularımızdan biri de bloglardır..
2. sınıfta almıştım bu dersi ve zaten blog yazdığım için o dersi elimi kolumu sallayarak geçmiştim :)
blog yazdığımı yeni öğrenen bir hocam, 
geçenlerde beni hem tebrik etti hem de bizim dersimize konuk olur musun dedi..
hem hocam tarafında desteklenmem,
 hem de bu kadar sevdiğim bir konuda örnek gösterilmem beni çok mutlu etti..
velhasıl kelam dün Fen 2 sınıfında 3 yıllık blog yazarı olarak deneyimlerimi onlarla paylaştım..
içinde olduğum için pek farkında değilmişim, meğer ben ne kadar çok biliyormuşum arkadaş :))
aklıma gelen herşeyi onlarla paylaştım;
bloglarınız özgün içerik ve tasarımlara sahip olsun,
güncel tutmaya gayret edin,
birilerini izleyin ve yorum bırakın ki size geri dönüş yapsınlar,
alıntı yaptığınız görsellerin kaynağını mutlaka verin,
bumeranga üye olursanız reklam tekliflerinden 3-5 para kazanabilirsiniz,
eğer bir hobiniz varsa blogda bunu satışa sunup para kazanabilirsiniz,
düğün fotoğrafçısı, keçe hediyelik  eşyalar, el işleri vs..
samimiyet bir blogun yapı taşıdır, doğal yazın doğal yorumlar yapın..
vs vs vs :)
o kadar çok konuşmuşum ki akşam eve gelince neler söylediğimi hatırlamakta güçlük çektim..
arkadaşlar sağolsunlar benim blogumu da izlemeyi unutmadılar, hepsine çok teşekkür ediyorum :)
ilerde öğretmen olursam ilk işim sınıftakilere blog açtırıp, kendimi izletmek olacak dermişim :)))
şaka maka ben öğretmenliği seviyorum, ama kpssyi sevmiyorum :))
arada derede kalmış biçareyim ben,
ama gözümde büyütmeye gerek yok, eninde sonunda seni yeneceğim kpss :)



*foto by featherandbranch

Yorumlar

  1. Şu ülkede severek işini yapan insan çok az,işi zorlaştıran insan çok.Tebrik ederim seni,demek 3 yıldır yazıyorsun,ne güzel:)Blog olayını öğreneli 1 yıl oldu,dünyadan haberim yokmuş:))Senden öğrenecek çok şey var,dediklerinin hepsine katılıyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. aa bloglar ders konusu da olabiliyor demek ne güzel :))

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel , çok keyifli olmuştur blogunu anlatmak senin için, blog yazmak çok emek isteyen ilgi isteyen bir ara verince nerden başlayacağını bilemediğin ama bir o kadar da vazgeçilmez bir iş :)) bizde yaklaşık 8 aydır Etkaca da yazıyoruz çocuğumuz gibi sanki :))

    YanıtlaSil
  4. Blog yazmak çok güzel : ) Anlatması da keyifli olmuştur

    YanıtlaSil
  5. Blogların ders konusu olduğunu bilmiyordum :)
    Sen severek yapıyorsun bu işi ve hakkını da veriyorsun.
    Başarılarının artarak sürmesini dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Fen 2 öğrencilerden biri bendim :) gerçekten cok yararlı oldunuz bize.İlk başta bloga karşı ilgim yoktu fakat şimdi halimi bir görseniz nasıl araştırıyorum :D yanlız daha işin başındayım ve çömezim :/ yardımcı olursanız sevinirim.Bloğum hakkında fikirlerinize ihtiyacım var.Şimdiden teşekkür ederim arkadaslar. :)

    YanıtlaSil
  7. Ben bloğumu çevremle pek paylaşamıyorum nedense biraz çekiniyorum ne varsa yani :)

    YanıtlaSil
  8. VAY BEEE 3 YIL HA
    IYIYMIS CEKILISM VAR TATLIM
    TAKIBE ALIYORUM BANADA BEKLERIM SEVGILER

    YanıtlaSil
  9. Yarı meslektaş sayılırız :)
    KPSS'de başarılı olana kadar özel okullarda da tecrübe kazanabilirsin.
    Gayet güzel seçenekler var aslında ama biraz daha üst düzey programlama dilleri ile ilgili eğitimlere girersen orada işler biraz değişiyor. O kişiler genel de hem eğitim verip, hem de proje geliştiriyorlar ve bir hayli yorucu tahmin edebileceğin gibi.

    Neyse lafı fazla uzatmadan başarılar :)

    YanıtlaSil
  10. tubanne ; Teşekkür ediyorum öncelikle, sürekli işinden memnun olmadığını dilinden düşürmeyen insanları sevmiyorum, ama mecbur kalanlarımız da yok değil yani :( ekmek parası kazanmak seçme şansını azaltıyor..

    anne kaleminden ; ben de senin gibi şaşırmıştım gördüğümde :) başlı başına bir ders değil ama bir iki haftalık bir konu evet ..

    Etkaca; çok doğru söyledin , blogu olmayan anlamaz ama gerçekten çocuk gibi ilgi isteyen bir hobi :) teşekkür ediyorum ..


    Deniz; 1 saat ne ara geçti anlamadım, o kadar hızlı ve istekli anlatmışım ki :) yorgunluğumu sonradan anladım ..


    Zeugma; Teşekkür ederim canımm :) sevmeyenin yapamayacağı bir hobi, ama blogları sevmemizi de sizin güzel yorumlarınız, geri dönüşleriniz sağlıyor kuşkusuz ;)


    Özlem Aydemir ; Rica ederim Özlemcim, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :) her türlü sorunu iletişim sayfasında bana yazabilirsin yardımcı olmaya çalışırım.. Sen araştırmaya devam et, gittikçe hevesin artacak greceksin :)


    Famelika ; noname takılan bloglar ilerde çok ünlü oluyorlar :)) örnek pucca :) inşallahh senin de ilerde onun gibi kitapların basılır.. boşver bilmesin çevren..


    the bircan ; teşekkür ederim canım :) gelirim :)


    StummScream; Ben de öyle düşünüyorum :) özellere başvurabilirm.. Kod kısmında çok az bilgim var, baya kurslara gidip kendimi paralamam ve öğrenmem lazım..
    biraz gözüm korkuyor, gelecek ne getirecek yaşayıp göreceğiz diyelim :)

    YanıtlaSil
  11. Haddim değil ama tavsiye de bulunayım. 14 yaşından beri kod yazarım. Kurslar da bu işi öğrenebilen ve onun üzerinden iş yapan kimse görmedim. Bu iş genelde ya benim gibi kafayı kırıp küçüklükten beri kurcalıyor, yazıyor olman lazım ya da programcı olarak çalışman lazım :)

    Tabi yine de yapamazsın demiyorum ama temelin yoksa sırıtıyor :)

    YanıtlaSil
  12. StummScream; yok zaten o ışığı kendimde görseydim çoktan o işlerin içine girerdim :)
    daha az kafa yoran, daha çok eğleneceğim bir iş istiyorum :)
    öğretmencilik oynamayı çok seviyorum mesela inş olurum :)

    YanıtlaSil
  13. bende öğretmenliği seviyorum kpssyi sevmiyorum =(
    bu zamana kadar gözümde büyütmediğim kpss yüzünden şu sıralar yusuf yusufum =)

    YanıtlaSil
  14. seynill; son 1 ay :) hepimiz aynı durumdayız, mezun mu olalım kpss mi çalışalım yaa :(

    YanıtlaSil
  15. Bir akademisyen olarak geçtiğiniz ve geçeceğiniz yolların nekadar zor olduğunu biliyorum. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  16. kpss yi sevmek zaten mümkün değil.anlamsızlığın önde gideni.kendini inkar eden sistemin iğrenç bir çarkı.ama yeneceğinden eminim ...
    ayrıca tebrik ediyorum.insanın yapğtığı işin takdir edilmesi muhteşem bir duygu ama en önemlisi severek yapması.
    öğretmenlik konusunu o yüzden iyi düşün :)(yıpranmış bir öğretmen olarak yazıyorum)

    YanıtlaSil
  17. Petek Uluğ; Teşekkür ederim, gözüm korkuyor önüme bakınca :)

    Alanay Yıldırım; Kendi hocalarım bile aynı şeyi söylüyor :) içine giren çıkamıyor öğretmenliğin boşver sen özelde geliştir kendini diyor. Bakalım ne olacak halim :) yorum için teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  18. O illetten bende mağdurum. :) Bu arada çok keyifli bir blogun var. Takipdeyim.

    YanıtlaSil
  19. Küçük Şeyler; hepimizin yardımcısı olsun Allah :) teşekkür ederim çok..

    YanıtlaSil
  20. Bende 5 ay önce bu bloggerlığı keşfettim ve hazine bulmuşçasına sevdim simdi ise gününüm içinde en ugrak nokta blogum oluyor bir evlada nasıl tüm emegimizi sunarız benim içinde blogum öyle :) sayfanızı begendim tabibe aldım sizide beklerim..

    YanıtlaSil
  21. Arzu; Hoşgeldin diyeyim o zaman :) Blogun nasıl bağımlılık yaptığını bloguolmayanlara anlatmak zor gerçekten..

    YanıtlaSil
  22. Bu bizim içinde güzel bir ders yazısı oldu..
    :)

    Eline koluna sağlık..
    :)

    YanıtlaSil
  23. pe hito ; yok canım estağfurullah =) ders değil ama bir süre sonra baya tecrübe sahibi oluyormuş insan .. teşekkür ediyorum çok :)

    YanıtlaSil
  24. :) gülerek okudum valla.

    kpss hadiii başarılaar.
    :)

    YanıtlaSil
  25. Deep; teşekkür ederim canımm, hepimizin yardımcısı olsun :))

    YanıtlaSil
  26. ne güzel bloğunu başkaları ile paylaşman :) çok zevkli olsa gerek bu arada kpss mağduru olarak bende varım :( bu kpssnin elinden çektiğimiz nedir ya...

    YanıtlaSil
  27. Sizde benim gibisiniz :) ben de bilgisayar öğretmenliği okuyorum ve hocamın teşvik etmesiyle başladım ve 1 buçuk yıl oldu inşallah devamı gelir.

    YanıtlaSil
  28. her öğrencinin hayalindeki bilgisayar öğretmeni sen olmalısın bir an önce kpss'yi geçmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  29. tokideki ses, teşekkür ederim :) türkiyede yaşıyorsak herşeyin önünde bir engel koymaları normal :( inş sen de atanırsın..

    Kemal Bilir, tavsiyem sana şimdiden kpss çalışmaya başla :) öğretmenlik düşünüyorsan tabi.. bloguna da sürekli yaz her yerde işine yarıyor , okulda bir kaç dersi kolaylıkla geçtim blog sayesinde ;)

    Ebru, ayy çok sevindirdin beniii :) saol valla.. ben de öğretmeyi çok seviyorum inş inş atanırım :)

    YanıtlaSil
  30. Çok keyifli bir yazıydı.Eline sağlık,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  31. Her canlı kpss'yi tadacaktır dermişim. Blogculuk ilerde bir meslek dalı olacak, belki de önümüzdeki yıllarda iletişim bölümlerinde bunlarla ilgili çalışmalar yapılabilir. Bizde öncüleri olmuş oluruz herhalde. Çok sıcak bir yazı olmuş, iyi bloglamalar... :)

    YanıtlaSil
  32. bahçe perim, teşekkür ediyorum :)

    Ruhsuz Atmaca, bu söylediğini bir hayal edeyim dedim ve çok mutlu oldum :) blogları ders olarak biz anlatsak dimi.. hem sevdiğimiz bir şeyi paylaşmak kadar güzel ne olabilr ki..

    YanıtlaSil
  33. Çok hoş ve güzel. Umarım bu fırsat bize verilir . :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peçete Katlama Teknikleri

bir kadını en mutlu eden şeylerden birisi de yaptığı yemeklerin beğenilmesidir.. mesela ben, yemeğe başladığımızda eşimin suratına bakarım hemen :) ifadesinden ya da iştahla yemesinden -heh beğendi, diye bir ohh çeker devam ederim yemeğe :) yemeklerden ziyade sofranın cicili bicili süslenmesi de o yemeklerin iştahla yenmesine yardımcı oluyor bence.. illaki pahalı runner, amerikan servisi alacaksınız diye bir şey yok.. elinizde olan malzemeler ve çiçeklerle de sofranızı renklendirebilirsiniz.. genelde kağıt peçete kullanıyorum ben,  kağıt olsun kumaş olsun basit hareketlerle peçetelere değişik şekiller verebiliyoruz.. en azından bu posttan sonra ben daha çok özen göstereceğim :) işte bir kaç peçete katlama tekniği.. hangisi kolayınıza gelirse artık.. *fotoğraflar alıntıdır: pintereset.com

Bir bardak çayın hikayesi..

Kaynana alt demlik gibidir, kaynadıkça fokurdar durur... Gelin üst demlik gibidir, alt demlik kaynadıkça yukarda demlenir durur.. Damat çay bardağı gibidir, biraz kaynana doldurur biraz gelin.. Kaynata çay tabağı gibidir, dökülenleri toplar.. Görümce çay kaşığı gibidir, ara sıra gelir karıştırır gider.. Çocuklar ise şeker gibidir, çayın tadına tat katar, yüzleri gülümsetir.. Kısaca bir bardak çay aile demektir :) *** Karadenizde anlatılan meşhur  hikayeyi bilmeyen yoktur sanırım.. çocukken hayranlıkla dinlerdim çok hoşuma giderdi.. bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış ama şuanda benim için pek geçerli değil bu hikaye.. eskidendi böyle kaynana gelin muhabbetleri.. gelin aldık demek temizlikçi aldık demekti, gelin aldık demek aşçı aldık demekti, gelin aldık demek hizmetçi aldık demekti yalan mı? eski gelinleri az oturup dinleyin hiç biri güzel şeyler anlatmıyor.. ara sıra bana soruyorlar nasıl alışabildin mi evliliğe diye? tabi çok iyiyim , mutluyum diyorum.. güzel

Annemin evine giderken, annemin evinden dönerken :)

derler ki; şanslı annelerin ilk çocukları kız olur, daha şanslı annelerin ikinci çocukları da kız olur ^_^ biz iki kız kardeş olduğumuza göre benim annem çok şanslı oluyor bu durumda :D bir de kendine sormak lazım tabi.. evlendik ev boşaldı rahatladım sanmayın diyor annem, şimdi daha çok aklım sizde kalıyor.. bir kişi gittiniz evden iki, üç kişi olarak geliyorsunuz şimdi daha kalabalık oldu ailemiz.. ben acırım yavruma yavrum acır yavrusuna diyor.. o yüzdendir sanırım anneme ne zaman gitsem boş valizle gidip, dolu dolu valizlerle dönerim evime.. istanbulda sanki patates yok anne diyorum, köy patatesi gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki turşu yok anne diyorum, ev yapımı gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki peynir yok anne diyorum, bizim peynirimiz gibi olamaz diyor.. öğrenciyken valizime köy yumurtası koymaya kalkmıştı zor engel olmuştum :) o yüzdendir ki ne kadar büyüsek de biz annelerimizin gözünde hala bebeğiz.. evlensek de.. anne olsak da.. verdikçe içi rahatlıyor..