Ana içeriğe atla

mobilya sorunsalı^^

internetin elimizin altında olması ne büyük nimet tekrar tekrar anladım..
bir dolu mağazayı gezmek, istediğin şeyleri bulmak o kadar zor ki..
internet sayesinde en azından neyi alıp neyi almayacağını eleyebiliyorsun..
alışverişe çıktığında, hedefin belli istediğin tarz belli bir iki yer bakıp alıyorsun..
çeyiz alışverişi dağ gibi bir yük..
eğer hiç bir şey almamışsanız, hazırlığınız yoksa aylarca mutfak malzemesi alabilirisiniz!
sadece mutfakla bitse yine iyisiniz,
kız çeyizini geçtim ev kurmak da ayrı zor..
internetten gördüklerimi bulmaya çalışıyorum mesela, ya bulamıyorum ya da pahalı buluyorum :(
istediğim olmayınca da keyfim kaçıyor kapatıyorum bilgisayarı..
yatak odası kıza aittir bilirsiniz,
aylar önce başlamıştım araştırmalara..
en azından country tarz olacağına karar verdim..
yatağın da bazalı olacağına karar verdim, en önemlisi renk, rengi de beyaz olacak..
eee geldik işin fiyat kısmına..
internette gördüğüm bir iki siteden fiyat alayım dedim, 10 binden aşağı yok..
country olunca böyle oluyor efendim,
biz ürünlerimizi kendi imalathanemizde yapıyoruz efendim,
el emeği çok olduğu için pahalı efendim..
tamam efendim de ben daha mesleğimi elime alamamış gencecik bir kızım diyemiyorum :)
ailemi de bu kadar yükün altına sokamam yani..
şu sıralar blogdan tanıştığım juliette yani evim için herşey blogunun sahibesi,
biraz fikir veriyor bana, biraz yardım ediyor sağolsun..
istanbul bu işin merkezi zaten nerde ne vardır kendisi mesleği gereği iyi biliyor..
bakalım aklımdaki takımı aldığımda sizinle de paylaşacağım..
Allah bu kutsal yolda bütün çiftlere sabır versin :)
sevgiler..








*fotoğrafların hepsi pinterest.com dan  alıntıdır.

Yorumlar

  1. Ayy dekorasyon paylaşımlarını çok yararlı buluyorum evlenme vaktim gelince daha dikkatli göz gezdiricem :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel resımler eklemıssınız güzel dekore edılmıs ve tasarım eşyaları cok severım başka yerde görünce cok begenırım ama ben alamam da kullanamama da cok farklı bır cızgı galıba. eşyalarımız cok uzaklara taşınırken halıyle kırıldı ama hala yenısı almaya ıcım el vermıyor. koltuğun oturma kısmıyla sırt kısmı ayrı gayrı ama kullanılabılıyorsa alamıyorum bır turlu. Evınızın bıtmıs halını cok merak edıyorum ınsanın ıcının açıldığı bır ev yapacağınız sımdıden bellı

    YanıtlaSil
  3. canım allah kolaylık versın bende ceyız hazırlıgunda ıken başlamıştım blog yazmaya bır goz at belkı faydası olur*-* sevgıler

    YanıtlaSil
  4. ooo hakikaten çok severim böyle klasik mobilyaları.
    hele birde renk uyumu varsa..
    süper olmus :)

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin size. tatlı endişeler bunlar kii :)

    YanıtlaSil
  6. Mervecim yarın fiyatlar gelicek canım. Umarım güzel haberler verebilirim sana. Country çok çalışmadığım için fiyat konusunda çok fazla bir şey yapamıyorum ama seçtiğin ürünlerin hepsi de çok güzel. Dilerim gönlüne göre döşersin evini..

    YanıtlaSil
  7. ay ben de bir gün çeyiz alışverişine falan çıkıcam yani inşallah ^_^
    Allah kolaylık versin =)

    YanıtlaSil
  8. Ben Ankaradan Avangarde Salon Takımı almıştım. Kendileri yapıyorlardı ve çok uygundu fiyatı. Eğer Ankaradaysan oradaki mobilyacıları(tabi kendi imalathaneleri olanları) tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. kerimcim, ben de senin gibi önceden takip eder not alırdım :) gerçekten dekorasyon anlamında faydası oluyor, fikir veriyor bloglar..


    Yusuf ve Yunus'un Annesi, çok teşekkür ederim, evimi fotoğraflayacağım günler de gelir inş :) şu başka yerde görme olayı bende de var.. öyle güzel ev fotoğrafları var ki insan hayalen bile mutlu oluyor :)

    The Bircan, çok teşekkür ederim canım hemen bakıyorum yazılarına ;)


    Safransarı, fotoğrafları görünce biz de ayılıp bayılıyoruz bakalım yapabilecek miyiz hayalimizdeki dekorasyonu :)


    deeptone, sağol canım benim :) yorgunluğun arkasındaki mutluluk olmasa kalkışılmaz böyle işlere zaten :)


    Juliette, hiç önemli değil canım benim :) senin bana bu kadar yardımcı olman bile çok çok sevindirdi beni.. sonuçta burası sanal alem, banane kardeşim diyerek bahaneler de uydurabilirdin bana.. sen ne zaman fikir danışsam yardımcı oldun bana, ayrıca teşekkür edeceğim tekrar ;)



    Seynill, kızların makus talihi bu canım :) eninde sonunda o çeyiz bohçaları hazırlanacak kaçışın yok. hayırlısı olsun yeter ki :)


    evim benim atolyem, Trabzonda oturuyorum İstanbula gelin oluyorum :) mesafeler işi biraz zora sokuyor.. gidip görmeden de almak istemiyo insan.. normalde internetten alışveriş yaparım ama böyle ciddi bir konuda hiç yapmadım.. tavsiyen için çok teşekkür ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  10. Ooooo işiniz çok zor ama bitince çok güzel olacaktır herşey :)

    YanıtlaSil
  11. çok abartmamak gerek gerçekten, dünya kadar para bayılan evleri de görüyoruz enerjisi tüketiyor insanı.
    eminim sevimli pozitif bir evin olacak.
    Allah yardımcın olsun. zor tabii olmaz mı :(

    YanıtlaSil
  12. narkoz, inşallah güzel olacak :) hayatta bir kere geliyor bunlar insanın başına dimi yani :)


    Seyhan Abla, çok eşya taraftarı değilim ben de , düzenli olsun, etrafta herşey yerli yerinde olsun yeter..
    çok teşekkür ederim, senden de böyle postlar okumayı bekliyorum artık :) ;)

    YanıtlaSil
  13. Bize de Allah tamamına erdirsin demek düşüyor :)

    YanıtlaSil
  14. daha önce araştırma yapmadım hiç çünkü ben öyle uzun uzun bakmayı sevmiyorum sıkılıyorumda :) ondan dolayı bir günde mobilyamı aldım girdik mağazaya beğendim çıktık :) tabii bi kaç mağazaya baktık. Benim de retro tarzı yatak odam : ) her ne kadar bazalı istesem de yatağın modelinden bazasız almak zorunda kaldık. sana kolaylıklar diliyorum tatlım :))

    YanıtlaSil
  15. Camlica fetih mobilyacilar carsisindaki mayastil mobilyayi önerenler var. Hem fiyat hem kalite açısından. Ben de nette country yatak odasi araştırmasi yapıyorum bayadır. Şimdi oraya gitmeyi düşünüyorum. Belki size de fikir olur.

    YanıtlaSil
  16. Hamiyet Akan, aminn çok teşekkür ediyorummm :)


    Senem Sefa, en güzelini yapmışsın , ne kadar çeşit görürsen o kadar aklın karışıyor :) seçim yapmak zor..


    Adsız :) bu faydalı bilgi için teşekkür ediyorum :) hemen internetten araştırıyorum.. aslında istanbulda olsam çoktan heryere gidip bakmıştım ama uzakta olunca işler yavaş yürüyor..

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel heyecanlar bunlar

    YanıtlaSil
  18. Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  19. en güzelleri masko da buldum ben ama dediğiniz gibi fiyatlar 7000den başlıyo ve yukarı doğru hızla çıkıyo.uygun fiyatlıları beğenmiyosun, beğendiğin modelelr el yakıyo.çok zor gercekten allah kolaylık versin.biz kaliteden ödün verip istedğimiz modeli modesada yaptırmıştık.evet o 6000 lik takım kadar kaliteli değil ama görüntü beni tatmin ediyo.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peçete Katlama Teknikleri

bir kadını en mutlu eden şeylerden birisi de yaptığı yemeklerin beğenilmesidir.. mesela ben, yemeğe başladığımızda eşimin suratına bakarım hemen :) ifadesinden ya da iştahla yemesinden -heh beğendi, diye bir ohh çeker devam ederim yemeğe :) yemeklerden ziyade sofranın cicili bicili süslenmesi de o yemeklerin iştahla yenmesine yardımcı oluyor bence.. illaki pahalı runner, amerikan servisi alacaksınız diye bir şey yok.. elinizde olan malzemeler ve çiçeklerle de sofranızı renklendirebilirsiniz.. genelde kağıt peçete kullanıyorum ben,  kağıt olsun kumaş olsun basit hareketlerle peçetelere değişik şekiller verebiliyoruz.. en azından bu posttan sonra ben daha çok özen göstereceğim :) işte bir kaç peçete katlama tekniği.. hangisi kolayınıza gelirse artık.. *fotoğraflar alıntıdır: pintereset.com

Bir bardak çayın hikayesi..

Kaynana alt demlik gibidir, kaynadıkça fokurdar durur... Gelin üst demlik gibidir, alt demlik kaynadıkça yukarda demlenir durur.. Damat çay bardağı gibidir, biraz kaynana doldurur biraz gelin.. Kaynata çay tabağı gibidir, dökülenleri toplar.. Görümce çay kaşığı gibidir, ara sıra gelir karıştırır gider.. Çocuklar ise şeker gibidir, çayın tadına tat katar, yüzleri gülümsetir.. Kısaca bir bardak çay aile demektir :) *** Karadenizde anlatılan meşhur  hikayeyi bilmeyen yoktur sanırım.. çocukken hayranlıkla dinlerdim çok hoşuma giderdi.. bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış ama şuanda benim için pek geçerli değil bu hikaye.. eskidendi böyle kaynana gelin muhabbetleri.. gelin aldık demek temizlikçi aldık demekti, gelin aldık demek aşçı aldık demekti, gelin aldık demek hizmetçi aldık demekti yalan mı? eski gelinleri az oturup dinleyin hiç biri güzel şeyler anlatmıyor.. ara sıra bana soruyorlar nasıl alışabildin mi evliliğe diye? tabi çok iyiyim , mutluyum diyorum.. güzel

Annemin evine giderken, annemin evinden dönerken :)

derler ki; şanslı annelerin ilk çocukları kız olur, daha şanslı annelerin ikinci çocukları da kız olur ^_^ biz iki kız kardeş olduğumuza göre benim annem çok şanslı oluyor bu durumda :D bir de kendine sormak lazım tabi.. evlendik ev boşaldı rahatladım sanmayın diyor annem, şimdi daha çok aklım sizde kalıyor.. bir kişi gittiniz evden iki, üç kişi olarak geliyorsunuz şimdi daha kalabalık oldu ailemiz.. ben acırım yavruma yavrum acır yavrusuna diyor.. o yüzdendir sanırım anneme ne zaman gitsem boş valizle gidip, dolu dolu valizlerle dönerim evime.. istanbulda sanki patates yok anne diyorum, köy patatesi gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki turşu yok anne diyorum, ev yapımı gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki peynir yok anne diyorum, bizim peynirimiz gibi olamaz diyor.. öğrenciyken valizime köy yumurtası koymaya kalkmıştı zor engel olmuştum :) o yüzdendir ki ne kadar büyüsek de biz annelerimizin gözünde hala bebeğiz.. evlensek de.. anne olsak da.. verdikçe içi rahatlıyor..