Ana içeriğe atla

musmutlu yıllar :)


yılbaşı yılbaşı yılbaşı :)
tüm bloglarda konu aynı olunca ben de bir şeyler yazmak istedim.
yılbaşına ben, melek , annem ve sıfır kilometre yeni bulaşık makinemizle gireceğiz bu yıl :)
babam gemide çalıştığından muhtemelen seferde, rusya karasularında olur o konuya hiç girmeyelim :)
geçen hafta hepimiz üç beş para katıp anneme süpriz bir bulaşık makinesi aldık..
annem böyle konularda büyük tabuları olan bir kadındır, evde bir çift kız varken bulaşık makinesi almam diyerek büyüttü bizi, biz de ailece o tabuyu yıkmak istedik..
biraz laf yedik ama kabullendi durumu..
kabullendi kabullenmesine de tam bir haftadır makineyi kullanamıyoruz!
sebebi annemin iki tabaktan bişi olmaz hemen yıkarım düşüncesi!
neredeyse bulaşıkları kaçıracağız makineye doldurmak için,bakalım nezaman açılışını yaparız belli değil :)
biz yeni yıla böyle sıcak bir havada gireceğiz anlayacağınız..

***
2013 geride kalırken geri dönüp bakıyorum da, hayatıma amma damgasını vuracak olaylar yaşamışım..
2013 bizden ananemi aldı, ölmese de başına gelen alzeihmer onu bizden tamamen aldı diyebilirim.. 
ananemin hastalığı dışında kötü bir yıl olmadı bu yıl..
üniversitemden takıntısız  mezun oldum, evlilik teklifi aldım ,kapandım, ilk işimde çalışmaya başladım vs..
2013 böyle geçti esas 2014 çok daha iyi geçecek hayatımın en iyi yılı olması için elimden geleni yapacağım :)
kpssyi kazanıp hayatıma yeni bir yol çizeceğim.. insan hayalleriyle yaşar sonuçta hayalimi gerçekleştireceğim..
umarım sizin içinde bol kazançlı bir yıl olmuştur 2013..
dertleri geride bırakarak yepyeni bir yıla girersiniz ve musmutlu bir yıl olur sizin için umarım :)




*foto: www.pinterest.com

Yorumlar

  1. Dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olsun:-) Annen de makinasını güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  2. Ah o bulaşık makinesi bizim evde de senelerdir yıkılmayan kural, eh darısı bizim başımıza diyorum kardeşin ve senin adına çooook sevinerek :)))
    Sene biterken dönüp arkada bıraktıklarımıza bakmadan olmuyor..
    Bazen iyi şeyler çıkıyor karşımıza bazen kötü.. sonra hemen yeni sene için planlar başlıyor.. :)
    Umarım 2014 istediğin o bütün güzellikleri cebine doldurup öyle gelir senin yanına :)

    YanıtlaSil
  3. Handan, canım çok teşekkür ederim aminn inş :) sana da mutlu seneler dilerim..

    Zeynepcimm :)) seni görünce mutlu oluyorum, demekki iyi bu sıralar zeynep diyorum ^^ senin de bulaşıkla imtihanını biliyorum :D okumuştum yazılarında, darısı başına ne diyim :) biz aldık almasına ama siftah edemedik dur bakalım hayırlısı :) sağlık dolu bir yıl dilerim senin için öperim :)

    YanıtlaSil
  4. geçen yıl bulaşık makinası kırk sefer bozulunca hrday ayrıldı ve babam sanki tüm suçlu bizmişiz gibi siz bozdunuz dahada yok yıkarsınız diyor. Yeni yıldan bi bulaşık makinası istiyorum bende. Kardeşimde şehir dışında okulda bulaşıkla aramda pek iyi değil düşün artık halimi =)
    bu arada tebrikler umarım 2014 yılı senin için iyi geçer. annenede çok geçmiş olsun alzeihmer gerçekten çok kötü dedemden dolayı çok iyi biliyorum. KPSS`yi inşallah kazanırsın =)

    YanıtlaSil
  5. Musmutlu yıllar diliyorum bende :)
    umarım diğer senelerden çook ama çok güzel ve mutlu bir yıl olur senin için / herkes için.

    YanıtlaSil
  6. Zamska,onun rahatlığına alışan bir daha bulaşık yıkamak istermi hiç :) bir şekilde alın o parayı babandan derim ben , ya da bir hafta evde kalmayın baban bulaşıkları yığsın anlasın sizin ne çektiğinizi :D iyi dileklerin için çook teşekkürler.. senin içinde musmutlu geçmesini diliyorum 2014ün ..


    Safransarı,teşekkür ediyorum çokça :) dilekler hayaller hep daha iyi bir hayatımız olsun diye :) musmutlu yıllar dilerimm :))

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle insallah tum dileklerin gerceklesir yeniyilda.
    Bulaşık makinesini kullandirman icin hic oyle daha tasarruflu falan diye anlatmaya kalkma. Hemeb kalabalik bir misafir grubunu eve topla bak o zaman nasil kullaniyor o makine
    Arkadan da bak ne iyi oldu kurutup cikardi kurulama derdi de yok falan dedin mi tamamdir :)

    YanıtlaSil
  8. İnşallah tatlım 2014 hepimiz için çok verimli bir yıl olur. :)

    YanıtlaSil
  9. Başınız sağolsun. her yıl sonuna gelince ben de kaybettiklerimi düşünürüm ve korkutur beni yeni yıl...
    Bulaşık makinesi olayı da süpermiş :D 2 tabaği makineye koycak o makine dolacak falan, sabrı gelmez annenin yıkar hemencecik :)

    YanıtlaSil
  10. Nesrin, çok teşekkür ederim canım, aynı şekilde senin için de çok güzel bir yıl olur umarım ^^ makine konusunda da çoook haklısın benim aklıma gelmemişti :D


    Gizem, amin canım, hepimiz için en iyi şekilde geçer umarım , mutlu yıllar şimdiden :)


    Esra, teşekkür ederim canım sağol..
    hele de karadenizliler sabırsızlığıyla meşhurdur, bu sabırsız halimizle nasıl beklicez dolmasını bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Mutlu yıllar Merve :)
    2014 yeni bulaşık makinesini kullanabildiğiniz bir yıl olsun dilerim :))
    Her şey gönlünce olsun, hayallerin gerçekleşsin yeni yılda..
    Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  12. dondurma delisi, mutlu yıllar canımm :) amin güzel dileklerin için , senin için de mükemmel bir yıl olmasını dilerim..


    Gülev Damgalı, hoşgeldin, kolay gelsin :) sana da mutlu yıllar dilerim ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peçete Katlama Teknikleri

bir kadını en mutlu eden şeylerden birisi de yaptığı yemeklerin beğenilmesidir.. mesela ben, yemeğe başladığımızda eşimin suratına bakarım hemen :) ifadesinden ya da iştahla yemesinden -heh beğendi, diye bir ohh çeker devam ederim yemeğe :) yemeklerden ziyade sofranın cicili bicili süslenmesi de o yemeklerin iştahla yenmesine yardımcı oluyor bence.. illaki pahalı runner, amerikan servisi alacaksınız diye bir şey yok.. elinizde olan malzemeler ve çiçeklerle de sofranızı renklendirebilirsiniz.. genelde kağıt peçete kullanıyorum ben,  kağıt olsun kumaş olsun basit hareketlerle peçetelere değişik şekiller verebiliyoruz.. en azından bu posttan sonra ben daha çok özen göstereceğim :) işte bir kaç peçete katlama tekniği.. hangisi kolayınıza gelirse artık.. *fotoğraflar alıntıdır: pintereset.com

Bir bardak çayın hikayesi..

Kaynana alt demlik gibidir, kaynadıkça fokurdar durur... Gelin üst demlik gibidir, alt demlik kaynadıkça yukarda demlenir durur.. Damat çay bardağı gibidir, biraz kaynana doldurur biraz gelin.. Kaynata çay tabağı gibidir, dökülenleri toplar.. Görümce çay kaşığı gibidir, ara sıra gelir karıştırır gider.. Çocuklar ise şeker gibidir, çayın tadına tat katar, yüzleri gülümsetir.. Kısaca bir bardak çay aile demektir :) *** Karadenizde anlatılan meşhur  hikayeyi bilmeyen yoktur sanırım.. çocukken hayranlıkla dinlerdim çok hoşuma giderdi.. bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış ama şuanda benim için pek geçerli değil bu hikaye.. eskidendi böyle kaynana gelin muhabbetleri.. gelin aldık demek temizlikçi aldık demekti, gelin aldık demek aşçı aldık demekti, gelin aldık demek hizmetçi aldık demekti yalan mı? eski gelinleri az oturup dinleyin hiç biri güzel şeyler anlatmıyor.. ara sıra bana soruyorlar nasıl alışabildin mi evliliğe diye? tabi çok iyiyim , mutluyum diyorum.. güzel

Annemin evine giderken, annemin evinden dönerken :)

derler ki; şanslı annelerin ilk çocukları kız olur, daha şanslı annelerin ikinci çocukları da kız olur ^_^ biz iki kız kardeş olduğumuza göre benim annem çok şanslı oluyor bu durumda :D bir de kendine sormak lazım tabi.. evlendik ev boşaldı rahatladım sanmayın diyor annem, şimdi daha çok aklım sizde kalıyor.. bir kişi gittiniz evden iki, üç kişi olarak geliyorsunuz şimdi daha kalabalık oldu ailemiz.. ben acırım yavruma yavrum acır yavrusuna diyor.. o yüzdendir sanırım anneme ne zaman gitsem boş valizle gidip, dolu dolu valizlerle dönerim evime.. istanbulda sanki patates yok anne diyorum, köy patatesi gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki turşu yok anne diyorum, ev yapımı gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki peynir yok anne diyorum, bizim peynirimiz gibi olamaz diyor.. öğrenciyken valizime köy yumurtası koymaya kalkmıştı zor engel olmuştum :) o yüzdendir ki ne kadar büyüsek de biz annelerimizin gözünde hala bebeğiz.. evlensek de.. anne olsak da.. verdikçe içi rahatlıyor..