Ana içeriğe atla

Tennessee_Pigeon Forge

Uzun bi aradan sonra patrondan bir günlük off day alabildik ve cherokee'ye 1 buçuk saat uzaktaki Pigeon Forge' a gidebildik... en kalite markaların outleti ve alışverişin en uygun adresi Pigeon Forge =)
O kadar uzun zamandır alışveriş yapmıyoruz ki burası bize cennetten bir köşe gibi göründü..  Aç susuz, aralıksız 8 saat o dükkan senin bu dükkan da hem senin hem benim diyerekten didik didik ettik heryeri ..
ben büyük bir alışveriş merkezi bekliyordum, büyük bir bina ve içinde dükkanlar.. ama öyle değilmiş.. belli bir alan sadece alışveriş dükkanlarına ayrılmış , her bir markanın ayrı ayrı dükkanları var , adımını at içeri gir, oradan çık yan dükkana geç.. ve öyle bir düzenleme yapmışlar ki her yer yemyeşil, sanki parkın içinde geziniyorsun bir dükkandan ötekine geçerken.. mağazaları rahat bulabilmek için de o bölgenin haritalarını koymuşlar her yere.. sadece giyecek değil, güzel restoranlar da vardı, çevre düzenlemeleri de her zamanki gibi harikaydı..
güya bişiler alıp buranın ünlü bir kaç yerini gezecektik :( ama zaman yetmedi , tek araç var bizi cherokeeye geri getirecek, onun saati de yaklaşınca gezip görme işini sonraya bıraktık, sadece yanımızdaki bu eski su değirmenini ve harika şelale manzarsını seyredebildik.. gerçekten harika bir güzellik, bakmalara doyamadık.. tekrar gidip iyice gezmek için sözleştik ve sağsalim evimize aç kurtlar gibi düşüp iftarımızı açtık :)

 











Yorumlar

  1. mrb 8 saat oruçlu gezebilmek her yiğidin karı değil, ne vargı gelmiş olduğunuz beldenin güzellikleri size yorgunluğunzu unutturmuş. şelale, değirmen ve devasa mor renkli tütün çiçekleri, yemyeşil ortam, üstüne de alışveriş tutkunluğuda eklendiğinde haliyle kişi kendini moralman hafif hissedecektir:)
    Sevdiklerine kavuşmana bir ay kalmış hayırlısıyle 30 gün sonra tr deki bekleyenlerin le hasret gidereceksin.:)

    YanıtlaSil
  2. evet çoğu gitti azı kaldı artık , işin keyifli kısmına yaklaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. yazınızı çok beğendim hergün sizin yazınızı sabırsızlıkla bekliyoruz merve hanım iyi eğlencelerrr

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim serjio, umarım sizin de böyle eğlenceli geçiyordur tatiliniz..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Peçete Katlama Teknikleri

bir kadını en mutlu eden şeylerden birisi de yaptığı yemeklerin beğenilmesidir.. mesela ben, yemeğe başladığımızda eşimin suratına bakarım hemen :) ifadesinden ya da iştahla yemesinden -heh beğendi, diye bir ohh çeker devam ederim yemeğe :) yemeklerden ziyade sofranın cicili bicili süslenmesi de o yemeklerin iştahla yenmesine yardımcı oluyor bence.. illaki pahalı runner, amerikan servisi alacaksınız diye bir şey yok.. elinizde olan malzemeler ve çiçeklerle de sofranızı renklendirebilirsiniz.. genelde kağıt peçete kullanıyorum ben,  kağıt olsun kumaş olsun basit hareketlerle peçetelere değişik şekiller verebiliyoruz.. en azından bu posttan sonra ben daha çok özen göstereceğim :) işte bir kaç peçete katlama tekniği.. hangisi kolayınıza gelirse artık.. *fotoğraflar alıntıdır: pintereset.com

Bir bardak çayın hikayesi..

Kaynana alt demlik gibidir, kaynadıkça fokurdar durur... Gelin üst demlik gibidir, alt demlik kaynadıkça yukarda demlenir durur.. Damat çay bardağı gibidir, biraz kaynana doldurur biraz gelin.. Kaynata çay tabağı gibidir, dökülenleri toplar.. Görümce çay kaşığı gibidir, ara sıra gelir karıştırır gider.. Çocuklar ise şeker gibidir, çayın tadına tat katar, yüzleri gülümsetir.. Kısaca bir bardak çay aile demektir :) *** Karadenizde anlatılan meşhur  hikayeyi bilmeyen yoktur sanırım.. çocukken hayranlıkla dinlerdim çok hoşuma giderdi.. bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış ama şuanda benim için pek geçerli değil bu hikaye.. eskidendi böyle kaynana gelin muhabbetleri.. gelin aldık demek temizlikçi aldık demekti, gelin aldık demek aşçı aldık demekti, gelin aldık demek hizmetçi aldık demekti yalan mı? eski gelinleri az oturup dinleyin hiç biri güzel şeyler anlatmıyor.. ara sıra bana soruyorlar nasıl alışabildin mi evliliğe diye? tabi çok iyiyim , mutluyum diyorum.. güzel

Annemin evine giderken, annemin evinden dönerken :)

derler ki; şanslı annelerin ilk çocukları kız olur, daha şanslı annelerin ikinci çocukları da kız olur ^_^ biz iki kız kardeş olduğumuza göre benim annem çok şanslı oluyor bu durumda :D bir de kendine sormak lazım tabi.. evlendik ev boşaldı rahatladım sanmayın diyor annem, şimdi daha çok aklım sizde kalıyor.. bir kişi gittiniz evden iki, üç kişi olarak geliyorsunuz şimdi daha kalabalık oldu ailemiz.. ben acırım yavruma yavrum acır yavrusuna diyor.. o yüzdendir sanırım anneme ne zaman gitsem boş valizle gidip, dolu dolu valizlerle dönerim evime.. istanbulda sanki patates yok anne diyorum, köy patatesi gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki turşu yok anne diyorum, ev yapımı gibi olmaz diyor.. istanbulda sanki peynir yok anne diyorum, bizim peynirimiz gibi olamaz diyor.. öğrenciyken valizime köy yumurtası koymaya kalkmıştı zor engel olmuştum :) o yüzdendir ki ne kadar büyüsek de biz annelerimizin gözünde hala bebeğiz.. evlensek de.. anne olsak da.. verdikçe içi rahatlıyor..